ABOUT LINKS TAG
about


I'm 20 my name is sharifah zuhairah. this blog just for fun.


RIMAS // Sabtu, 3 Januari 2015
4:08 PG
Mane aku pergi, ape aku buat, ape aku pegang, ape aku guna semua berkaittt!
WHAT THE FISH btul la.
tgk diri sendiri dan mula sedar diri
hatiku telah mati *tipu
aku adalah aku
be a katang girl! hahaha shhh diam diam.
bukan katang ade muscle tpi dalaman mesti mau katang 
hati kena keras kepala pun kena keras supaya tkde sape berani pijak
confident tu kena ada Pah oii (ad mase aku cuba bgthu bnde btul bile lect tnye tapi sbb tak yakin then lect tu jwb sndiri n jwpn same dgn ap ak nk jwb) selalu mcm tu.
if kena marah or tegur wat lex je, kawal emosi n air mata kau ok.
hati jangan mudah nk sentap rr
kalau org tengking relax je okay
tiap kali round table jgn nk berdebar kencang mcm org berlari rr
lastly jangan cepat hilang fokus
seriously kat mane2 je aku boleh berangan even dalam kelas pun mmg dri sklah lg. hahaha
oh lupe satu lagi jdi org berjimat cermat okay.
Memiliki kucing yg comel bulu gebu gebas adalah keinginankuuuu.. haha
-the end-